+996 559 360 999
zhongda@gmail.com
Кыргызстан, Кара-Балта шаары
+996 559 360 999
zhongda@gmail.com

Сапаттуу бензин 1 бөлүк

1 бөлүк

Кыргызстандын аймагында дээрлик 1,5 миллион унаа каражаты бар, бул биздин өлкөдө ар бир 4 адамдын өз унаасы бар дегенди билдирет. Белгилей кетүүчү нерсе, унаа бул транспорт каражаты же люкс гана эмес, ошондой эле талап кылган нерсе абдан олуттуу жана туруктуу чыгымдар.

Туруктуу чыгымдардын бири-отун. Күйүүчү майдын түрүнө жараша унааңыз бензин, дизель жана газ менен толтурулушу мүмкүн. Ошондуктан, ар бир айдоочу күйүүчү майдын сапатын билиши керек.

Анткени, сапатсыз бензин жалпы эле экологиянын булганышына гана себеп болбостон, чыккан газдар агрессивдүү бензин кошулмаларындагы коргошундун ашыкча көлөмүн бөлүп чыгара баштайт, бул айлана-чөйрөгө жана адамдын организмине терс таасирин тийгизет, бирок унаа ээлеринин чөнтөгүнө олуттуу сокку урат. Сапатсыз бензин кыймылдаткычтын эрте эскириши, инжектордун иштебей калышы, күйүүчү май тутумунун иштеши, бензин насосу, тыкылдатуучу сенсор, кычкылтек сенсору (ламбда зонду), катализатор, учкундар сыяктуу көйгөйлөргө алып келиши мүмкүн. Мунун баары хост жогоруда айтылгандардын дээрлик бардыгын жана алар менен байланышта болгон бардык тетиктерди алмаштырышы керек дегенди билдирет.

Алсак, “сапаттуу” отун деген түшүнүк эмнеден турат, айтмакчы, Кыргызстанда 2018-жылы эле сөз боло баштаган. ЕАЭБ Бажы биримдигинин аймагында Бажы биримдигинин “автомобилдик жана авиациялык бензинге, дизелдик жана кеме отунга, реактивдүү кыймылдаткычтар үчүн отунга жана мазутка талаптар жөнүндө”техникалык регламенти колдонулат. Башкача айтканда, 1-январь, 2018-ж.Кыргызстанда жана коңшу Казакстанда чекене сатыкка чыккан бензин жана дизель отуну К4 жана К5 экологиялык класстарына шайкеш келиши керек болчу, анткени отундун бул түрлөрүн колдонуу зыяндуу заттардын чыгындыларын азайтууга мүмкүндүк берет. Бажы биримдигинин (ЕАЭБ) өлкөлөрүндө “еврого” окшош өзүнүн экологиялык стандарты “Оиж”иштейт. Бул талап кылынган отунга ЕАЭБдин калган өлкөлөрү бир нече жылга озуп өтүштү. Андан кийин Кыргызстан кийинкиге жылдырылды, ал эми Казакстанда 2018-жылдан тартып К4 экологиялык классынан төмөн бензин жана дизель отунун өндүрүүгө жана сатууга тыюу салынды.

Эми 2025-жылга карата Кыргызстандын нефтетрейдерлери жана нефтетрейдерлери К4 жана К5 классындагы КММ өндүрүүгө жана сатууга даяр болушу керек. Учурда “Джунда” заводу ири модернизациялоого даярданууда, андан кийин завод К4 жана К5 экологиялык класстарына ылайык келген бензин жана дизель майын чыгарат.

К4 жана К5 стандарттары тууралуу 2-бөлүктө кеңири талкуулайбыз….

Окшош макалалар

“Джунда” ЧПКнын жетекчилиги 700дөн ашык кызматкерге жайкы сый тамак уюштурду

Бүгүн, 8-августта "Джунда" ЖККДА командалык духту колдоого жана иштин позитивдүү атмосферасын түзүүгө багытталган жагымдуу...

Кара-Балтада нефтини кайра иштетүүчү заводдун болушунун артыкчылыктары

✅ 1. Жумуш орундарын түзүү Завод жергиликтүү тургундарга ондогон жана жүздөгөн туруктуу жумуш орундарын камсыз...

Чайна Петроль Компанинин “Джунда”расмий билдирүүсү

Чайна Петроль Компани Джунда компаниянын май куюучу жайларында сатылып жаткан отундун сапатына тиешелүү бир...

18-июлда Кара-Балта шаарынын жаңы дайындалган мэри Рыскулбек уулу Нурмат биздин заводго барды

Иш сапардын алкагында ал "Джунда"заводун масштабдуу модернизациялоо уланып жаткан өнөр жай аянтчасында көчмө текшерүү...

Сапаттуу бензин II бөлүгү

Биринчи бөлүктө биз Кыргызстан Бажы биримдигинин (ЕАЭБ) өлкөлөрүндө талап кылынган К4 жана К5 экологиялык...

Казакстанда Кытай менен Борбор Азия өлкөлөрүнүн кызматташтыгын өнүктүрүү форуму болуп өттү

Казакстанда Кытай менен Борбордук Азия өлкөлөрүнүн ортосундагы кызматташтыкты өнүктүрүү боюнча Форум, ошондой эле "Жибек...

5-июнь-Бүткүл дүйнөлүк айлана-чөйрөнү коргоо күнү: ЧПК “Джунда”  кызматкерлери ишембилик өткөрүштү

Бүгүн, 5 – июнь бүткүл дүйнөдө айлана-чөйрөнү коргоонун Бүткүл дүйнөлүк күнү-экология маселелерине жана жаратылышка...

Жеңиш Күнү Менен!

Чайна Петроль Компани "Джунда" компаниясы Улуу майрам — Жеңиш Күнү менен чын жүрөктөн куттуктайт!...